ПОЛИТИКА ПО КАЧЕСТВОТО
Качеството на обслужване и вниманието към клиентите са сред основните конкурентни предимства на „Гранд Логистикс“ ЕООД. В своята дейност дружеството съблюдава следните принципи:
- • Работа за удовлетворяване на високите изисквания и очаквания на клиентите.
- • Създаване и поддържане на добри партньорски взаимоотношения с доставчиците.
- • Насърчаване на служителите за подобряване на качеството на предоставяните услуги.
- • Създаване на политика за управление на качеството и подобряване на нейната ефективност чрез прилагане на системен подход.
- • Осигуряване нужните ресурси и усилия, за да бъде приета и прилагана политиката по качеството.
За изпълнението на тези принципи през 2015 г. в организацията е въведена единна система за управление на качеството, в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 9001:2008, както и на приложимите законови и нормативни разпоредби.
-
ОБЩИ УСЛОВИЯ
Добре дошли в уеб сайта grandlogistiks.bg. Ако продължите да разглеждате и използвате този сайт вие…
-
УСЛОВИЯ на НСБС
НСБС Българската асоциация за спедиция, транспорт и логистика ОБЩИ СПЕДИТОРСКИ УСЛОВИЯ
-
СКЛАДОВИ УСЛОВИЯ на НСБС
НСБС Българската асоциация за спедиция, транспорт и логистика ОБЩИ СПЕДИТОРСКИ УСЛОВИЯ