Запитвания
bg

Гранд логистикс ЕООД

0700 20 255на цената на един градски разговор

Какво прави вашият спедитор, когато нещо се обърка

Какво прави вашият спедитор, когато нещо се обърка?

Какво прави вашият спедитор, когато нещо се обърка?

В транспортната индустрия сме от доста години и има едно нещо, което знаем със сигурност - някъде, по някакъв начин нещо винаги може да се обърка. И затова винаги имаме едно наум. По принцип, всеки доставчик на транспортни услуги знае, че когато има работа с хора, с машини и майката природа, се очаква неочакваното. Така че следващия път, когато настъпи лошо време по маршрута на вашия товар, превозвач се провали, камион се повреди или се случи нещо неочакваното, обърнете внимание с кой работите. Начинът, по който вашият спедитор се справя със ситуацията, може да ви каже много.

Добрият спедитор е винаги информиран и задължително планира непредвидени ситуации с всеки товар. Така че, когато се случи неочакваното, той да е в състояние да го разреши бързо, често независимо, без прекъсване на графика ви за доставка и без да се налага да се притеснявате — или дори да знаете, че се е случило. Опитният спедитор е с широка мрежа на контакти и може бързо да се обади на друг добър превозвач в района, за да поеме товара. Също така, той е в състояние да използват своя опит и познания, за да планира по-правилно и да се подготви по-добре, така че  вероятността да го изненадат непредвидените обстоятелства е по-малка. Но дори и да се случи, той ще застане зад своята оферта, защото знае, че доверието, изградено с времето, му позволява гъвкавост на работа с неговите партньори и по-никакъв начин случилото се, няма да се отрази  на вашия товар или разхода ви за доставката му.

Разбира се, дори най-добрите спедитори не могат да разрешат всеки проблем зад кулисите. Това, което отличава типичния спедитор от предпочитания такъв, е честната и прозрачна комуникация. Надеждните доставчици на спедиторски услуги са проактивни и комуникират често и открито за всяка уникална ситуация, за да предотвратят забавяния във вашата верига за доставки. Също така е изключително важно спедиторът да вижда в далечина във всяка дадена ситуация и да ангажира всички участващи страни — включително клиента, изпращача, получателя и всеки друг субект, важен за успешната доставка. Кризата с доставките не е време за гласови съобщения или просто дадено предложение. Ефективната комуникация означава да се говори с всяка заинтересована страна в реално време, за да се намери решение.

Ефективното разрешаване на проблеми е от жизненоважно значение не само за всеки спедитор, обслужващ своите клиенти, но и за всеки клиент, обслужващ своите клиенти. Най-добрите доставчици на спедиторски услуги разполагат с истински екип, посветен на всяка стъпка от процеса, за да гарантират, че работите с експерт, който може да управлява проблемите ефективно. Те наистина предлагат пълно обслужване, за да гарантират, че вашата верига за доставки продължава да тече с минимално или никакво забавяне.

В крайна сметка целта за всеки е успешното партньорство. За спедиторът това означава бързи и ефективни решения на всякакви проблеми, които могат да възникнат по време на транспорт на товара ви. Да, някои може да „кършат ръце“ или просто да се „покрият“, когато имате най-голяма нужда от тях, но не забравяйте - добрите ще бъдат отговорни за всяка стъпка от пътя на вашия товар. Какво прави вашият спедитор, когато нещо се обърка?

Вижте още:

Спедитор и видове товари

7 въпроса, които трябва да зададете на вашия спедитор

Скъпи ли са доставките на товари?